1 juni

Hjälp va tiden går fort, nu är det endast 10 dagar kvar tills det är sommarlov! Det kommer bli ett helt grymt sommarlov, eller jag ska se till så att det blir det! Jag blir av med tandställningen, får förhoppningsvis körkort (dock i slutet men men) och jag har sommarjobb! 

Idag åkte jag, Alice och mamma in till Gbg för att shoppa lite. Fick med mig lite grejer hem! Vi va inte där så jättelänge så hade nog köpt mer annars, kanske tur att vi åkte för vill spara lite pengar. 
Detta köpte jag i alla fall: 
En t-shirt ("magt-shirt" eller hur ufan man ska säga) 

Ett par höga shorts och en vit magt-shirt. 
Och en sommarklänning. 

Till lunch åt vi sushi! Andra gången jag äter det. 

Mammi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0