Lite efter sådär

Jag har ju inte berättat om min midsommar kom jag på. Det hände inte jättemycket men den var ändå mysig. Vi kom till Oscar och började grilla på en gång. Lax och färskpotatis blev det! Det kändes så annorlunda att fira midsommar i Sverige, har ju inte gjort det på typ 6 år eller nåt. Förra året satt jag på en takterrass mitt i Venedig med servitris i vårt eget hus. Det var lyx på hög nivå! Alla är så glada och sommarfina här i Sverige, mamma, Alice och jag gjorde kransar i gräset på en filt i solen! Hur härligt låter inte det? Ingen är ensam på midsommar heller, alla firar med nära eller kära. Hade glömt bort att det var så stort faktiskt, så det var en annorlunda dag. Inte för att jag gav det så mycket tanke just då men nu i efterhand. Jag längtar redan till nästa midsommar!  



Gosiga killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0