27 mars

Hade redovisning i svenskan idag, jag och Linnea pratade om språk i Norden och låtsas att vi pratade med 5-6 åringar. Det gick åt helvete kändes det som, men jaja nu är det över i alla fall. 

Jag tror jag börjar bli sjuk igen, eller jag har varit sjuk nu i typ 5/6 veckor och det har "brutit ut" 2 gånger och nu håller det på att bryta ut igen... Fuck asså!! Vill ju träna och må bra! Det är så jävla jobbigt för jag är konstant trött... 

Nu sitter jag och kollar på Vänner för jag har inga läxor!! 

Juste, vi i klassen ska vara med i en serie som utspelar sig på 90-talet så idag skulle vi ha på oss sånna kläder och ta ett kort på oss! Är vi i te snygga?? 

Inte hela klassen med på bild dock 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0