Fettisdagen

Idag är det ju fettisdagen så mamma och Alice står just nu och håller på att göra semlor. Fast jag ska inte äta det, gillar inte det så mycket. En om året räcker gott och väl. 

Min förkyldning har inte blivit bättre så jag är nog hemma från skolan imorgon. Jag kan inte vara hemma på torsdag eller fredag tyvärr... På torsdag är det min lärares näst sista dag så vi ska fika osv. Och på fredag ska jag på barnteater i Göteborg, vill inteeeee. Hoppas jag är jätte sjuk eller så skiter jag i det ändå! Men läran har nog redan betalat för biljetterna men det finns kanske någon annan som kan ta min. 
Hatar att vara hemma från skolan dock, känns som man missar så mycket och så saknar jag alla kompisarna! Men jag måste ju försöka bli frisk!! 

Kramar på er! 
Idag fyller min kompis Johan år också så grattis till honom! Charmerande bild jag vet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0