11 maj

Har haft en underbar helg faktiskt! Fredagen var mysig, tänker inte skriva här vad jag gjorde. Ni flesta vet antagligen ändå. På lördagen åkte jag in till torget och mötte upp Carro, vi gick runt lite där sen gick vi till donken. Pratade lite med Becca som jobbar där och åt. Sen gick vi till Carro, solade dansade, gjorde isglass som vi aldrig åt, pratade, försökte leta människor som ville vara med oss. Sen gick vi tillbaka ner till torget, nu va väl kl 7. Försökte få tag på Johan, lyckades tillslut efter vi ätit pizza på Ti amo. Åkte hem till han. Mötte Daniel. Va ute ett tag, gick in till Johan och bastade lite och så. MYS helt enkelt! Idag va det konfirmation, hade PMS så va sur på det mesta. Nu har jag precis kommit hem från bio med Carro. Vi såg Divergent, åh va bra den var!!! Vill se den igen! Måste läsa andra boken nu asså!!! 

Imorgon är det nationella, skjut mig. Sen ska uppsatsen vara klar denna veckan också. Jippi...


Johans hund. Han satt såhär, dog av skratt typ. 
Såg en igelkotte, tror det var min första. Sen såg vi en till senare!! 


Vi såg antagligen ut som små fjortisar med lättöl och 2.25% cider men vi hade det mysig.

Spelade fulla.

Älskar denna bilden. Lite mer fylleskådespeleri. 

Kommentarer
Postat av: Careohlaajn

hihih tog isglassen till frukost imorse, hahhah ;*

Svar: Hahah åh gott! :*
Alva Bergener

2014-05-12 @ 00:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0