17 maj

Norges nationaldag idag då. Grattis Norge eller vad man nu säger. 

Hade en rolig kväll igår! Jag och Hanna tog tåget in till Gbg för vi skulle till Angelicas brors lägenhet för att fira henne för hon fyllde 18 igår! Jag va egentligen inte inbjuden men Hanna frågade om jag fick hänga på och det fick jag. Så vi hade lite förfest hemma hos Angelica då, det var fler folk då såklart. Åt tacos och tårta och så. Sen drog vi till Avenyn och Bryggeriet! Det var helt okej! Inte världsbäst musik och inte jättemycket roligt folk men en rolig kväll blev det i alla fall! Idag mår man ju dock som förtjänat... Sov hos mormor, min sista buss gick 2 och jag kom från Gbg vid 3. Hon var inte hemma så hade hela stora huset för mig själv, lite läskigt faktiskt haha. 

Idag ska jag in till torget för att äta frozen yoghurt med Sara. Sen händer det annat ikväll. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0