13 november

Idag har jag varit i Gbg sen kvart över 10 till 19.40, woop! Först var jag på svenska mässan med de första i klassen. Det var framtids- och kunskapsmässa. Så massa universitet o högskolor o massa sånt var där. Efter det när vi var klara vid halv 12, 12 skulle jag o Madde spendera resten av tiden i Gbg tills vi skulle på en kick off med några andra som också ska hålla en festival på deras skola. Vi gick runt i affärer, sen satte vi oss på donken. Köpte vatten, haha. Johan hade då kommit in till oss. Sen var jag hemma vid halv 9. Intressant, jobbigt o ont beskriver jag dagen. 
Nu ska jag sova, har varit så jäkla trött idag att jag inte vet vart jag skulle ta vägen. 
Detta köpte jag o Madde för att hålla uppe energin, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0