21 september

Ska göra ett snabbt inlägg nu innan jag ska sova. Jag har haft en bra helg! Va hemma på fredagen, skulle egentligen till krogen men va så många som inte kunde tillslut så vi sket i det. Plus att jag är förkyld och vi skulle festa igår. På lördagen träffade jag Elsa på dagen, shit va längesen det var vi pratade! Det var en mysig stund! Sen gick jag till Johan så åt vi middag med hans familj och gjorde sedan i ordning oss för Adrians fest! Riktigt rolig fest blev det! Idag har jag och Johan bara legat i sängen hela dagen, sett på film, gosat och sovit. Kan aldrig sova mitt på dagen så men vi båda somnade när vi såg på film haha. 

Imorgon är det skola igen men denna veckan är det schemabrytande dagar vissa dagar så det är roligt! Vi ska bland annat på Göteborgs operan. Godnatt!
Tog denna i fredags o blev ganska nöjd faktiskt med tanke på att det var med mobilen

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0