Here you have something to look at

Snodde listan av Linnea, eller jag bad om den och hon skickade den. Aldrig gjort en sån här lista men kände att det kan vara kul! So here you go! 

Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Leah eller Zoe 

Vilken var den senaste filmen du såg? - something borrowed (favoritfilm)

Har du bra självförtroende? - vad är skillnad på självförtroende o självkänsla? Men ja ibland tror jag väl

Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - ha roligt men en kväll hemma för en gångs skull får väl duga

Beskriv ditt drömutseende.. - när jag är nöjd med mig själv, det är mitt drömutseende 

Skriv namnet på någon du ser upp till - en blandning av många människor, mamma, pappa, Carro, Becca, Miley Cyrus (just för att hon vågar även fast att många hatar mot henne) o massa fler.

Någon du har kysst - vem ska jag välja? 

Den du senast sov över hos - Johan 

Vem skrev du senast med på Facebook? - Carro o Johan 

Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - nej, måste byta

Har du rykten efter dig? - verkar så

En låt du är beroende av? - ingen just nu 

Vad stod det i ditt senaste sms? - "Skulle se om du ville träffas, men så blev jag med bjuden😘❤️"

Vem skulle du ta med dig till en öde ö?- Carro (vi hade nog överlevt genom att komma på grejer för att överleva men dödat varandra tillslut när vi inte orkade med varandra längre) 

Kan man vara vän med sitt ex? - ja

Har du kysst en kompis? - ja, många haha

Hur ofta dricker du alkohol? - nästan varje helg har det blivit nu

Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - onödigt 

Vad hatar du? - krig, folk som sårar, mord, våldtäktsmän, spindlar! Sånt som alla har hört förr bla bla 

Hade du kunnat ha distansförhållande? - jag tror det, ingen aning 

Vad handlade din senaste dröm om? - sex tror jag haha

Vad väger du? Är du nöjd med det? -  57/58 kg, jag bryr mig inte om vikt så jag är nöjd

Hur lång är du? - 172 tror jag 

Ditt humör för tillfället? - upp och ner (har inte ens mens)

Har du instagram? - ja, följ mig: alvabergener

Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - pappa mest tror jag, hör flest folk som säger att jag är lik pappa

Är du helsvensk? -japp

Vem skulle du kunna dö för? - mina vänner o familj 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0